finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

jag fick jobbet!!!

Kategori: Dagbok

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, GALET JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Idag ringde han från jobbet och erbjöd mig tjänsten!!! Jag visste knappt vad jag skulle säga för att inte skrika honom i örat men jag blev helt överlycklig. Tänker både på pengarna, att jag slipper vara "fattig" och dels på den enorma merit detta kommer bli för min framtida karriär. Efter detta 1-års vikariat så kommer jag i stort sett aldrig riskera någon längre period av arbetslöshet. Jag kommer lätt få jobb var som helst efter detta och jag kommer vara evigt tacksam för denna chans!!
Tänk att jag går från att städa folks toaletter, till att typ vara chef nästan??! Detta är för bra för att vara sant!!! Nu ska jag hem till mina vänner och fira tills jag stupar!!! =))) Fyfan vad jag är glad!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: