finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Julbak

Kategori: Dagbok


Idag har jag bakat deluxe hos mina vänner, all the way hardcore försökte trycka fram julstämning med tvång, glögg och julmusik, brasa och tända ljus. Ja fulla av socker blev vi iaf och massa bullar blev det. Har fryst in dom flesta till nästa helg när min bror kommer hem från schweiz. Resten ska jag ge bort som avskeds & lucia gåva till mitt 90-åriga par som jag städat hos i över 1 år och nu måste lämna pga mitt nya jobb. Kommer faktiskt sakna dom, men inget annat hus kommer jag direkt gråta blod över att dumpa :P
Fyfan 5 arbetsdagar, sen 10 dagars LEDIIIIGT =)))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: