finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 54

Kategori: Dagbok

Jag vet att mitt matschema ser förskräckligt ut, har inte käkat nåt ordentligt på flera dagar och jag velar jättemycket hur jag ska göra. Som jag äter nu har jag inte tillräckligt med energi att träna, men jag går ner i vikt tack vare att det är för lite mat. Inget av det är ju bra, men jag har tid nu att ändra på det när jag är ledig. Idag kommer min bror hem från Schweiz så jag ska åka hem till pappa i eftermiddag och umgås med familjen.

Lördag 10/12:
frukost frallor, lunch pannkaka, middag chicken cashew thai med ris, kvällsfika godis, glögg och lussebulle

Söndag: frukost mackor, lunch chokladglögg + 3 våfflor med glass och sylt, fika lussebullar + cola, middag chicken cashew med ris.

Måndag:
frukost 2 mackor, lunch chicken cashew med ris + redbull, middag korv stroganoff med ris, fika choklad + chokladmjölk.

Tisdag:
frukost 1 macka, lunch filmjölk med musli, banan + lussebulle, middag korv stroganoff

Onsdag:
frukost lussebulle + redbull, lunch 2 ostfrallor, mellanmål lussebullar, middag filmjölk med musli

Torsdag:
frukost 2 mackor, lunch köttsoppa, mellanmål cashewnötter

Fredag:
frukost 2 ostfrallor, kvällsfika choklad + drink

Dagens vikt:
91,1 kg

Minus från förra veckan: -0,8 kg

Kvar till delmål 4: 4,1 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: