finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 55

Kategori: Dagbok

Ja denna veckan kan nog kallas så långt ifrån bantning som möjligt! Snabbmat, fika och massa julgott. Har haft ledigt från jobb och bara gottat mig med brorsan och firat jul. Idag toppar vi det med julafton! Efter hela julhelgen får jag bruka allvar. På tisdag börjar jag jobb igen, mina sista 2 veckor som städerska! =)

Lördag 17/12:
frukost choklad + äggmackor, lunch falafel, middag kinamat + cola, fika lussebulle

Söndag: frukost filmjölk med musli, fika choklad +redbull, middag fullkorns spaghetti med köttfärsås

Måndag:
frukost fralla + redbull, fika saffranssnäcka + chailatte, lunch cheeseburgare +cola, middag makaroner med köttfärsås, fika choklad + ostbollar

Tisdag:
frukost 2 mackor, lunch tjock korv med bröd + cola, mellanmål mealbar, middag thai kyckling med ris

Onsdag:
frukost 1 fralla + choklad + redbull, fika kaka + cola, lunch banan, bio choklad + cola, middag prinskorvar + ägg

Torsdag:
frukost korvmackor + juice, mellanmål kex + chokladmjölk, lunch äggmackor, fika godis

Fredag:
brunch redbull + korv med bröd, fika kanelbulle, middag pizza, uppesittarkväll godis + chips

Dagens vikt:
93,0 kg

Minus från förra veckan: +1,9 kg

Kvar till delmål 4: 6 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: