finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

opera

Kategori: Dagbok

Idag steg jag upp tidigt för att vaktmästaren skulle komma men inte fan dök han upp. Efter två timmars väntan gav jag upp och drog ut med brorsan och köpte grejer på Biltema så att vi kan serva min kära bil i helgen. Ikväll var vi på Karlsson på taket på Malmö Opera och sen drog vi och käkade thaimat. Har suttit och kollat på Det Okända där mina vänner var med och fick besök av ett medium som hjälpte dom rensa ut ett ont spöke från sitt hus, hur coolt är det lixom!? Nu är jag helt slut i rutan och ska lägga mig tidigt (utan spöken), och hoppas få en skön sovmorgon =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: