finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Huvudvärk

Kategori: Dagbok

Ikväll har vi haft "finbesök" i hundtermer, vilket har inneburit en hel del diskning och städning här hemma under dagen. Men det har nog sällan varit såhär rent faktiskt hehe. Nu har jag jätteont i huvet, det tär otroligt på mig att träffa nya människor speciellt i mitt eget hem där jag måste vara en god värd osv. Måste lägga mig tidigt ikväll. Skönt med helg snart.

Dagens ego boost: jag har blivit bättre på att inte skjuta upp saker och ta tag i det jobbiga direkt! Jag har speciellt blivit grymt duktig på att städa på ett effektivt sätt hehe


Gisele Bundchen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: