finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 10

Kategori: Dagbok

Trotts att jag jobbat nästan heltid varje dag denna veckan och ersatt många måltider med en mealbar så har det inte hänt såå mycket. Men som sagt pga förra helgens läsk och pizza intag så gick jag ju UPP lite och det har jag fått kämpa ner igen denna veckan. Så att resultatet är mindre denna veckan är förståeligt. Och jag gråter inte blod för det. Till nästa vecka är jag ju back on track igen!

Lördag 5/2:
frukost mackor, fika chokladkex , middag kyckling med vitlöksbröd

Söndag: frukost mackor, lunch filmjölk med flingor, middag lax med potatis

Måndag: frukost mealbar, lunch mealbar, mellanmål filmjölk, middag kyckling med potatis och vitlöksbröd

Tisdag: fruksot mealbar, lunch hamburgare, middag fullkornslasagne

Onsdag:
frukost mealbar, lunch mealbar, middag fullkornslasagne

Torsdag:
frukost mealbar, lunch korv med bröd, middag fullkornslasagne och bröd

Fredag:
frukost yoghurt, lunch mackor, mellanmål yoghurt, middag pommes med dippa


Dagens vikt:
99,0 kg

Minus från förra veckan: -0,1 kg

Kvar till delmål 2: 4 kg


Kommentarer


Kommentera inlägget här: