finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Står still?!!

Kategori: Dagbok

I två veckor har jag typ stått still viktmässigt. Det är sååååå tråkigt och jag tappar lixom glöden lite. Inte glöden för att gå ner utan glöden av lycka. Jag borde känna mig fetnöjd idag, bara 3 timmars jobb, solen skiner, mat i magen och sov 9 timmar inatt! Men jag fryser, känner mig seg och grinig. PMS kanske?

Jag vill så gärna gå ner snabbt och nu HÄNDER det ju inget, jag fattar inte! Jag äter likadant, jag jobbar lite mer, jag har inte ätit godis eller nåt sånt? Rent logiskt borde jag gå ner, förbruka mer kalorier än vad du stoppar i dig = enkel matematik!? Men det enda som händer är att jag pendlar mellan 100 kg och 99 kg från dag till dag.
Hjääääääääääääääääääääälp!!! =(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: