finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

yeeeeeeeeeeeeeey

Kategori: Dagbok

I motherfucking did it, bitches and hoes! 1 februari = 99,5 kg

Jag har nu gått ner från ett BMI på över 35 (sjuklig fetma) till stax under 30 (överviktig).

Mitt delmål 2 kommer jag nu sätta på att komma under 95 kg.

Mitt första delmål var väldigt stort på över 13 kg på 8 veckor och nu vill jag kämpa för ett kortsiktigare mål. Det får ta den tid det tar och för varje delmål kommer jag närmare slutet! Att detta kämpande ens HAR ett slut känns helt orealistiskt. Detta har blivit min livsstil och varje dag är ett evigt kämpande med matplanering och motstånd för sött. Varje hekto minus på vågen gör jag ett litet glädjeskutt och känner mig så jävla grym.

Den 20 mars kommer jag att träffa en himla massa människor som inte har sett mig sedan sommaren, och såklart vill jag ju att resultatet ska synas ordentligt då. Jag vet inte om jag siktar mot stjärnorna nu, men på 7 veckor borde jag nääästan hinna nå 90 kg? Eller? Vi får se hur det går längs vägen. Jag är iaf väldigt peppad att ha den datumen lite som en extra sporre!

Nästa vecka blir det månads-resultat som vanligt den 7e. Spännande!

Observera samma tröja på båda bilderna!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: