finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

En ledig dag

Kategori: Dagbok

Idag är humöret lite bättre efter en lång sovmorgon och sen tog jag mig ut på en långpromenad. Imorgon blir det vikariat så det blir inte mer ledigt denna veckan. Min hy känns mycket bättre senaste veckorna, får inga finnar så kanske har det varit sockret eller något annat ämne som har påverkat någon hormonproduktion tex. Men däremot tappar jag mycket hår och naglarna är randiga och tunna. Är väl inte riktigt bra att gå ner i vikt jättesnabbt och dessutom göra det på b-mat och halvfabrikat. Nu märks det verkligen att maten börjar sina i frysen, det får bli total rensning av skafferiet för att klara av sista 7 dagarna. Trååååååååååk!


Bambi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: