finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

I did it

Kategori: Dagbok

Fick bra betyg på provet och kommer få ut ett intyg! =) Idag offrade jag min lediga SOVMORGON och va vikarie på ett ställe som ska bli min kund framöver. Det var väldigt skitigt och dammigt och belamrat med grejer. Skulle städa där i 3,5 timme men stannade i 5,5! Trotts att jag inte fick betalt för mer än 3,5 så kändes det dumt om jag skulle gått utan att dammsuga och moppa golven lixom! Men nu hoppas jag att det inte är lika smutigt nästa gång, för såhär länge kan man ju inte stanna varje gång, ville bara göra ett extra bra jobb första gången.

Läste på skallerpressen att johnny depp ska skiljas från sin heta fru för nån 19 årig ny sak. What? Låter inte alls som honom. Aja, he's a man I guess.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: