finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Lyckorus

Kategori: Dagbok

Känner mig riktigt "lycklig" idag! Söndag ...solen skiner, dansmusik på högsta volym, jag har fyllt kylen och frysen, jag har pengar på kontot! Jag tog en runda i min garderob igår och provade kläder. Storlek 50-52 sitter som tält. 46-48 sitter alldeles för stort. 44-46 sitter bra. Jag har inga byxor som kan stanna uppe, endast ett par tunna leggings. Det känns så jävla kul att jag verkligen gått ner så mycket att jag skulle kunna slänga 70% av min garderob!!! Men jag ska inte börja shoppa än, det är bara onödigt om det inte passar om några månader.

 

Jag vet att jag har 15-20 kg kvar tills jag är klar, men jag känner mig inte jättetjock längre. Att se mina framsteg svart på vitt gör jättemycket för psyket. Jag är gladare, känner mig mindre hämmad och jag VILL göra mer roliga saker. Jag ser bara framåt och längtar till sommaren. Varje vecka som går är bara ett steg närmre mitt mål, det enda jag fokuserar på är min hälsa!

Julia Step

Kommentarer


Kommentera inlägget här: