finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 8

Kategori: Dagbok

Min kropp strejkar! Alla andra veckor har jag gått ner automatiskt utan några större problem, mellan 1-1,8 kg har jag gått ner bara av att arbeta och äta förnuftigt. Men DENNA veckan när man absolut måste gå ner, dååå händer det knappt nånting trotts att jag jobbat heltid varje dag!! =( Hur ska jag klara gå ner 1,1 kg på nån få dagar? Det går ju inte!


Lördag 22/1
: frukost -, lunch filmjölk med flingor, middag fläskpannkaka med sylt

Söndag: frukost -, lunch filmjölk med flingor, middag chicken thai wook med ris, kvällsfika fralla och kex

Måndag: frukost -, lunch två mackor, chicken thai wook med ris

Tisdag: frukost -, lunch två mackor, middag 2 tortillas

Onsdag: frukost -, lunch yoghurt, middag en tortilla

Torsdag: frukost -, lunch drickyoghurt, middag en tortilla

Fredag: frukost mealbar, lunch mealbar och yoghurt , midddag en tortilla

Dagens vikt: 101,1 kg

Minus från förra veckan: -0,7 kg

Kvar till delmål 1: 1,1 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: