finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Nu jävlar

Kategori: Inspiration

It's time. This is it! 9 dagar kvar till 1 februari och 1,8 kg remains! I CAN DO IT! Pepp pepp pepp pepp pepp pepp!!!!!!!!!! Löning på tisdag, sen jävlar blir det storhandling deluxe och inget slarv med frukost.
Jag är så jävla taggad så det finns inte! Detta är dessutom en "lång" vecka på jobb och det innebär såklart extra mycket fysisk aktivitet vilket kan behövas.

Jag hade ALDRIG vågat hoppas när jag satt där i början av december att jag faktiskt skulle klara att gå ner såhär mycket med bara min egen vilja. Jag? Med den sämsta självdiciplinen någonsin? Hur fan gick det till.


Natasha Poly

Kommentarer


Kommentera inlägget här: