finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

1 dygn

Kategori: Dagbok

Idag har jag jobbat lite och nu är jag ledig till på måndag. Från och med nästa vecka är det tillbaka till "heltid" i stort sett, ska vara vikarie rätt mycket så det är bara att bita ihop och försöka få upp tempot igen. Men jag ska på arbetsintervju den 11 augusti för ett butiksjobb, så jag hoppas väldigt mycket på att jag kommer byta jobb snart! Min lön är så jävla pissig nu så det är skrattretande.

Nu sitter jag ute på landet igen och gottar mig med 5 hundar. Ska ta 1 dygn här ute ensam och kötta in arbetsansökningar till höger och vänster. Verkligen leta upp alla tänkbara jobbsidor och skriva som en galning. Hämtade ut ett paket med böcker ikväll som jag beställt på Adlibris, så nu har jag massa spännande att läsa närmaste veckorna. Regnet öööööser ner ute och vovvarna kryper ihop tätt intill i soffan.


Här sitter jag och filar på jobbansökningar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: