finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

30 veckors firande!

Kategori: Dagbok

Nu firar bloggen 30 veckor och det är jag mäkta stolt över! Bara några kg ifrån målet och jag är lika peppad som jag var i början! Idag var jag ute och sprang innan frukost, höll ett högt tempo runt hela parken utan att stanna! Det är faktiskt väldigt kul att springa när man väl har fått upp sin kondition, det känns så mäktigt att kunna flyga fram utan att dö av hjärtattack eller astma. Jag vill helt enkelt bara fortsätta springa för att testa hur långt man kan komma innan det tar stopp. Det är så kul att känna sig vältränad och stark!

30 veckors kalaset firar vi med en bild på mig, sjukt ego I know, men det har jag inte bjudit på innan! Nu kör vi hårt, nästa lördag ska vågen stå på 88 något!!!

Me myself and I

Kommentarer


Kommentera inlägget här: