finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

kvällspromenad

Kategori: Dagbok

Var nyss ute på en 1 timmes promenad med en av damphundarna. Varmt men fuktigt i luften eftersom det regnat hela dagen. Jag var trött och seg som fan efter jobb men jag tvingade mig ut ändå för att jag ska få någon slags motion idag. Ska försöka ge mig ut på en runda innan frukost imorgon också. Ska fixa en veckomeny till kommande vecka med sallader osv, måste ge gärnet nu sista 4 veckorna innan bröllopet. Har ingen energi och det enda jag tänker på är hur jag ska gå ner snabbare. Jag vill inte behöva gå hungrig och banta, men samtidigt händer det ju inget känns det som. Jag har pendlat upp och ner på samma jävla vikt i flera veckor. Inte en enda gång har jag kommit under 89 kg trotts att jag spräckte 90-gränsen den 25 maj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: