finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

ledig

Kategori: Dagbok

Helgen har varit supermysig och nu är jag hemma igen från min lilla weekend på landet. Det har blivit god mat, bröllopsplanering, shoppiiiiiing, filmkvällar, vovvemys och annat pims. Har köpt massa smink, bikini, och till bröllopet en kjol+top som matchar så det ser ut som en jättefin klänning! Vi ska vara tre tärnor men vi kommer ha olika gammelrosa klänningar och vita låga converse! Bruden ska också ha converse så vi kommer bli dödscoola allihopa. Jag jobbar bara 3 timmar denna veckan tydligen haha så jag passar på att njuta av livet. Nu ska jag tvätta sen bär det av till träningen.


storlek 40 H&M jadå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: