finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 30

Kategori: Dagbok

Veckan har varit sådär, har varit väldigt trött efter jobb och inte orkat ta mig ut på några joggingrundor. Men kommande vecka är väldigt lugn på jobb så då borde jag hinna bättre. Nu sitter jag klädd och redo för lite jogging i regnet denna lördag morgon, heja mig!

Lördag 25/6:
frukost frallor + redbull, lunch milkshake + cheeseburgare, middag fryspizza

Söndag:
frukost rostmackor, lunch delicatoboll + pucko , middag lasagne

Måndag:
frukost knäckebröd + banan, mellanmål banan, middag lasagne + sallad, Träning: 1 h thaiboxning

Tisdag:
frukost knäckebröd, lunch lasagne, middag flintastek med vitlöksbröd, mellanmål clementin

Onsdag:
frukost frallor, mellanmål choklad och läsk, middag flintastek med sallad Träning: 1 h thaiboxning

Torsdag:
frukost banan + päron, lunch hamburgare + muffins + cola, middag kyckling + vitlöksbröd

Fredag:
frukost banan + äpple, lunch frallor + pucko , fika kanelbulle, middag kyckling + potatis, fika muffins

Dagens vikt: 89,8 kg

Minus från förra veckan: +0,4 kg

Kvar till delmål 4: 2,8 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: