finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

smink

Kategori: Dagbok

Hmmm känner mig lite snurrig av att ha ofrivillig semester helt plötsligt. Det är jätteskönt men jag har inget att göra och alla rutiner förfaller. Jag har suttit och test-sminkat mig inför bröllopet halva eftermiddagen men blev inte helt nöjd pga min dåliga hy. Får alltid massa finnar runt munnen när jag ätit socker.

Borde gå ut och jogga men känner mig seg. Borde gå ut och njuta av solen eftersom det kommer bli pissigt väder resten av veckan, men har inte tålamodet att ligga still. Borde söka jobb men vill inte sitta framför datorn hela dagen. Får väl ta ut hundarna en runda och fundera på vad jag ska göra av min lediga vecka.


Jag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: