finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

what to do

Kategori: Dagbok

Hmm imorse stod vågen på 89,4 kg och jag ville ju under 89 till på lördag. Klarar jag det på en dag? Om jag går på träningen gör jag nog inte det. Fan att det ska va så jävla svårt att gå ner några hekto i taget?! Imorgon är det tre timmars jobb och sen träning. Men jag har inte bestämt mig om jag ska gå än, för alla tror att det är inställt och jag vill inte riskera att stå där helt ensam.

Håller på att kolla på asos.com på fina klänningar. Varför är allting one-shoulder nu?? Då kan man ju inte ha BH under. Jag behöver något fint och ljust till bröllopet där jag ska va tärna, men det blir kanske svårare än jag trott att hitta nåt som sitter bra. Den ska helst inte va för kort heller eftersom jag är så lång, vill inte flasha mig för hela kyrkan. Och den får inte sitta för tajt runt magen som är min weakspot.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: