finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

bmi

Kategori: Dagbok

Mitt BMI ligger nu på 26.6 vilket känns väldigt skönt för mitt samvete. Jag har en liten bit kvar men det är ändå en lättnad att ligga nära 25. Att gå från BMI 36 till 26 på ett halvår är en stor förändring! Och jag kan verkligen inte förstå att JAG har gjort det, med min egen vilja och min egen kraft?! Jag var helt bombsäker på att en sådan viktnedgång skulle kräva 1.personlig tränare, 2.en egen kock, 3.några års tålamod, 4.massa självdiciplin. Och jag räknade ju inte med att ha detta tillgängligt såvida jag inte blev miljonär snarast! Jag brukade tänka att jag skulle vinna på Triss och flytta till en lägenhet ovanpå SATS och leva där tills jag blev smal. Men tänk att jag klarade det ändå, helt utan mirakelkurer och lottovinster!

Jag måste nog säga faktiskt, att jag är grymt duktig! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: