finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

8 veckor

Kategori: Dagbok

Tydligen går jag ju inte ner i vikt (numera) av att jobba fysiskt 7-8 timmar om dagen, och träna thaiboxning 3 ggr i veckan! Så vad behöver jag då förändra? Min slutsats är: 1= kosten 2= ännu mer förbränning. Kommande veckan har jag det väldigt lungt med jobb så därför hinner jag röra på mig mer på fritiden. Även om inte vikten rört sig så mycket neråt senaste månaden så har jag tappat 5 cm i midjan sen jag började träna. Så visst förändras kroppen enormt och jag kan själv se att jag fått mer definierade armar och ben. Jag kan mycket väl känna magmuskler och hela kroppen känns väldigt stark. Men nu måste jag göra något annorlunda för att vikten också ska röra sig neråt.

Nu är det bara 8 veckor kvar till bröllopet, och jag ska köra stenhårt! Jag vet ju av erfarenhet hur mycket som kan hända på bara 8 veckor. Även om jag inte har en chans att tappa typ 12 kg igen på så kort tid, så kan jag iaf bli mer vältränad på den tiden! Nu ska jag bara hämta upp min tvätt, så ska jag ge mig ut på en liten joggingtur! Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: