finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Detox

Kategori: Dagbok

Nu får det minsann bli socker-avgiftning igen om jag ska gå ner i vikt över huvud taget. Kommande vecka ska jag inte äta något godis, kakor, läsk eller glass. Det kommer bli jobbigt att gå tillbaka till jobb igen efter en lång ledighet. Men jag jobbar bara halvtid onsdag och fredag, vilket passar perfekt med träningen. Och på torsdag har vi grillfest på jobb. Jag måste skärpa till mig nu, kan inte hålla på att trycka i mig socker varje dag!

Idag har jag passat på att ligga ute i solen en stund och läsa en bok. Snart är det ju dags för jobb igen så jag får passa på att njuta av sista dagarna. Nu ska jag hoppa in i duschen, är bjuden på grillkväll!


Rose Smith

Kommentarer


Kommentera inlägget här: