finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 29

Kategori: Dagbok

Veckan har gått jättebra måste jag nog säga! Har ansträngt mig i 5 dagar och det belönades jag med -1,8 kg vilket faktiskt är jättemycket i nuläget när jag inte har så mycket övervikt! Om jag "bara" fortsätter såhär så borde jag kunna nå BMI normalvikt inom 6 veckor. Håll tummarna för mig!

Lördag 18/6:
frukost frallor + redbull, lunch -, middag kycklingburgare med pommes, fika naturgodis

Söndag:
frukost havregrynsgröt, lunch chips, middag köttbullar med potatisgratäng Träning: ca 20 min jogging

Måndag:
frukost knäckebröd och vindruvor, lunch potatisgratäng med fetaost , middag korv med bröd Träning: 1 h thaiboxning

Tisdag:
frukost knäckebröd, lunch -, middag pappayasallad med ris och kyckling, fika banan-smoothie Träning: ca 40 min jogging

Onsdag:
frukost knäckebröd, mellanmål nötter + banan, middag fiskgratäng, fika choklad Träning: 1 h thaiboxning

Torsdag:
frukost knäckebröd och äpple, lunch fetaost & baconsallad, middag panerad flundra med sallad

Fredag Midsommar:
frukost frallor + pucko, lunch ballerina kex, middag kycklingsallad + cider, efterrätt jordgubbar med grädde, chips


Dagens vikt: 89,4 kg

Minus från förra veckan: -1,8 kg

Kvar till delmål 4: 2,4 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: