finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

skatten

Kategori: Dagbok

Idag blev jag lite paff när jag loggade in på min internetbank, skatteåterbäringen hade kommit! Drog direkt iväg för att kolla på lite träningskläder. Köpte en sportBH, ett par tights, ett halsband, en klänning och en BH. Nu känner jag mig nöjd för ett bra tag. Var ju bara 2 veckor sen jag belönade mig med en del nya kläder, och dessutom köpte jag en jacka och lite annat smått och gott i Norrköping. Nu måste jag softa med kläderna, nu har jag vad jag behöver för i sommar.
Om någon timme är det dags för träning, ser fram emot det och sitter redan ombytt. Satt uppe inatt och tittade på Karate Kid så jag är peppad som fan. Nu ska jag ut i solen en stund med hundarna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: