finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

trööött

Kategori: Dagbok

Fy vilken jobbig dag det har varit idag! Vaknade med svullna rinniga ögon efter gårdagens bondgårdsbesök så var jag helt förstörd av allergibesvär. Lyckades till slut få ögonen att sluta klia och få in kontaktlinserna. Arbetsdagen kändes riiiiktigt seg eftersom jag hade GLÖMT min iPhone hemma, vilket innebar ingen musik!! På lunchen skyndade jag mig hem, snabbis ut med hundarna, hämtade telefonen och köpte två frallor och kastade mig in i bilen igen. Tror inte ens jag tuggade brödet, hade så himla bråttom till nästa kund. Nu sitter jag här med huvudvärk. Låååång dag, stressigt och trögt efter semestern. Dessutom har jag fått en del nya kunder och vikariat och kommer därmed inte få någon sovmorgon denna veckan som jag trodde. Känner knappt att jag orkar mentalt eller fysiskt med en 34 timmars vecka. Då är alltid risken stor för socker-kollaps. Nu är jag så jävla trött i skallen så jag ska bara ta en dusch och skicka in nån jobbansökan innan jag däckar!

Rick Mora

Kommentarer


Kommentera inlägget här: