finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Bättre

Kategori: Dagbok

Idag vaknade jag till solen och mådde mycket bättre. Whats up med min PMS svacka? Hade bara 3 timmars jobb och sen körde jag till bilprovningen. Påväg dit på motorvägen så drog det in nån jävla stormtsunami och började åska och hagla så att jag trodde rutan skulle slås in! Det var total kaos, det blev halt och hela landskapet fylldes med flera centimeter snöslask på någon minut. Men det gick bra till slut och när jag kom ut från besiktningen med GODKÄND bil så var solen tillbaka och snön hade smält. weeeeeiiiiird.

Snart ska jag ner och tvätta några maskiner. Blir bara att ta det lungt ikväll och kolla lite på tv. Behöver diska, handla och söka lite jobb. Måste hitta ett jobb där jag kan trivas och växa som person. Jag har hittat ett som jag tror skulle passa mig som handen i handsken, ska fila rejält på min ansökan!


Amelaine Valade

Kommentarer


Kommentera inlägget här: