finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

kraaaaamp

Kategori: Dagbok

Måndag morgon började kanske inte skitbra. Kunde inte sova ordentligt på hela natten bara vände och vred, drömde mardrömmar och började tänka på konstiga gamla minnen. När jag kom till jobb fick jag världens mensvärk och där står man utan alvedon och utan bindor. Haltade mig runt några timmar och halvbölade till michael jackson låtar och kände mig döende. Som tur är så hade jag bara halvdag idag men var tvungen att åka inom djuraffären, apoteket och dessutom roffa åt mig ett marabou på vägen hem. Nu sitter jag här och tycker synd om mig själv med chokladen nertryckt i halsen och känner mig som en strandad val. Ska nog vila lite eftersom jag knappt fick sovit inatt. Ikväll blir det kasslergratäng, mums.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: