finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Lyckad shoppingdag

Kategori: Dagbok

Och *trumvirvel* resultatet av min shoppingrunda blev: H&M storlek 42 eller large, Kappahl strl 44/46. Vilket innebär att det inte längre är helt omöjligt för mig att hitta fina kläder!! Det blev ett par mörka jeans i 46, en klänning i Large, en jacka i 42, skärp, strumpor och hårfärg! 1300 spänn borta med vinden. Men förhoppningsvis ska jag glädjas åt dessa plagg i några månader och jag tycker faktiskt att jag förtjänar det!

Nu ska jag snart iväg och köpa billiga fåtöljer från blocket, och hämta upp en platt TV som förhoppningsvis kommer upp på väggen i helgen. Ska försöka göra mig av med min klumpiga soffa och då får jag bättre plats här.

Jättetråkigt att lägga upp bilder på kläder med mobilkamera, inga detaljer syns ju. Men det är en "klänning" = en marin kjol med hög midja och ett randigt linne som är fastsytt. Jackan kanske är lite för sportig att ha till men den matchade färgmässigt. Blir nog snyggt med andra skor, och kanske vanliga strumbyxor istället för leggings?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: