finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 13

Kategori: Dagbok

Min LCHF vecka har gått dåligt, jag kan inte alls hålla mig till noll kolhydrater, jag är så van vid att äta bröd osv. Men ner går jag ju ändå så frågan är om jag ska orka bry mig om nån dietändring?

Lördag 26/2:
frukost ostfrallor, lunch mealbar, middag kycklinglår med fetaost

Söndag: frukost filmjölk med linfrö, lunch stekt fläsk med potatis och sås, middag varma mackor med köttfärs och fetaost

Måndag:
frukost mealbar, lunch kycklinglår med fetaost, middag cashew chicken med ris

Tisdag:
frukost mealbar, lunch mealbar och fanta, middag kyckling i thaisås

Onsdag:
frukost frallor, lunch snickers, middag kyckling i thaisås

Torsdag:
frukost mealbar, lunch frallor och redbull, middag tacokött med grönsaker och sås

Fredag:
frukost mealbar, lunch mealbar, middag tacokött med grönsaker och sås, fika mörk choklad


Dagens vikt: 95,6 kg

Minus från förra veckan: -1 kg

Kvar till delmål 2: 0,6 kg

Kommentarer

  • Kim Engström säger:

    sv; tack så mycket, vad söt du är :D



    och fy tusan vad bra kämpat med 25 kilo, grymt jobbat! var stolt över dig själv :D

    2011-03-05 | 13:34:22
    Bloggadress: http://imapoet.devote.se

Kommentera inlägget här: