finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 15

Kategori: Dagbok

Jag trodde att jag hade varit duktig denna veckan men när jag tittar tillbaka på menyn så har jag ju syndat som fan! Men neråt går vikten iaf sakta men säkert, och jag känner att jag är lite duktig sålänge det händer något. Jag jobbar långa dagar nu och ibland när man är sådär riktig slut i kroppen så blir det en läsk för att känna att jag ska orka vidare mentalt. Men jag får kanske sluta med det nu (igen).

Lördag 12/3:
frukost muffins, lunch frallor + redbull, middag cordon bleu med klyftpotatis

Söndag: frukost frallor, lunch filmjölk , middag lax med bakad potatis och gräddfil

Måndag:
frukost mealbar, lunch marabou, middag kasslergratäng med ris

Tisdag:
frukost mealbar, lunch mackor, fika bullar + cola middag kasslergratäng med ris

Onsdag:
frukost mealbar, lunch yoghurt, redbull och russinbulle, middag kasslergratäng med ris

Torsdag:
frukost mealbar, lunch russinbullar och redbull , middag kasslergratäng med ris

Fredag:
frukost russinbullar, lunch frallor + cola, middag fryspizza + cola


Dagens vikt: 94,0 kg

Minus från förra veckan: -0,8 kg

Kvar till delmål 3: 4 kg


Kommentarer


Kommentera inlägget här: