finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 16

Kategori: Dagbok

Det lönade sig lite iaf att kämpa lite extra denna veckan, nästan 1 kg minus ju. Nu är det slutspurt ner till BMI under 25 och det är superspännande. Jag har nog inte varit såhär uppspelt över något på mååånga år. Jag är jätteglad att jag verkligen tog tag i detta och fullföljer det. Om jag klarat detta så klarar jag allt!

Lördag 19/3:
frukost frallor, lunch naturgodis, middag cider

Söndag: frukost gifflar lunch smörgåstårta, middag hemmagjord pizza

Måndag:
frukost redbull + mealbar, lunch cola och bagel + mealbar, middag smörgåstårta

Tisdag:
frukost mealbar, lunch smörgåstårta, middag pizza slice

Onsdag:
frukost mealbar, lunch mealbar + cheeseburgare och cola, middag spaghetti köttfärsås

Torsdag:
frukost mealbar, lunch mealbar, middag spaghetti köttfärsås

Fredag:
frukost mealbar, lunch frallor, middag spaghetti köttfärsås, fika choklad


Dagens vikt: 92,9 kg


Minus från förra veckan: -0,9 kg

Kvar till delmål 3: 2,9 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: