finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Mello

Kategori: Dagbok

Exakt en vecka kvar till min "debut" som smalare människa! Ingen har träffat mig på ett halvår och över 25 kg. Idag har jag färgat håret lite mörkare brunt. I veckan ska jag leta upp mina röda pumps och nån bra strumpbyxor och kofta att ha till klänningen. Sen ska jag lägga en stund på både naglar och ögonbryn. Ska va döds snygg på söndag!

Försöker bara varva ner denna helgen, men har redan hunnit tvätta, klippa klor, åka till IKEA, veckohandla på Willys, färga håret och nu blir det matlagning. Ska hem till pappa ikväll och kolla på mello finalen.


Julio Iglesias Jr och oviktig snygg tjej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: