finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

my back

Kategori: Dagbok

Åh fy vad det tär på kroppen att städa i 8 timmar. Men nu är den långa dagen över thank god. Inatt fick jag inte sovit nånting, en hund hade ont i magen och ville ut hela tiden. Jag var sååå nära att sjuka mig från jobb men tänkte jag behöver pengarna och det känns dumt att bara va sjuk 1 dag för att den är jobbig. Men dagen gick snabbt och smidigt. Nu är jag jävligt mör och ska nog bara luta mig tillbaka med en go film innan jag däckar.

Försöker verkligen tänka på vad jag stoppar i mig/hur mycket. Jag vill gå ner så snabbt som möjligt men det går ju såklart jättesakta. Jag räknade på att om jag snittar ungefär 1 kg i veckan så är jag klar den 12 juni (min mammas födelsedag) om jag siktar på 83 kg. Men vi får se när jag är nöjd, om man någonsin blir det?



Rick Mora

Kommentarer


Kommentera inlägget här: