finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Nuså

Kategori: Dagbok

Har väntat så länge som möjligt på att plocka ut mitt friskvårdsbidrag, eftersom vi får 1500 kr i % av heltidsarbete. Eftersom jag jobbat upp mitt schema sakta från nästan inga timmar alls, så har det tagit en del månader. Nu har jag räknat ut att jag jobbar 84% av heltid i mars (eventuellt mer om jag blir vikarie nåt). Det är typ 1250 spänn av 1500. Så nu känner jag att jag kan plocka ut det =) Dags för gymkort. Dock är ju frågan NÄR man ska ha tid att träna när man jobbar så mycket haha! Men 1-2 dagar i veckan jobbar jag bara 3 timmar så då kan man ju köra efter jobb, och på helgerna. Dessutom planerar jag att byta jobb så fort jag får chansen, och då kanske man har ytterligare möjligheter, kortet gäller ju i 6 mån.


Sylle the king

Kommentarer


Kommentera inlägget här: