finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

ny vecka

Kategori: Dagbok

Ny vecka och nya tag. Eh fast jag har redan syndat med 1 cola och 1 redbull, fy på mig!!! Får inte hålla på och fuska såhär, då är risken stor att jag faller tillbaka i gamla vanor, och går upp eller står still i vikt. Varje helg peppar jag mig själv att jag borde köra stenhårt nästa vecka och bara pusha som fan, leva på måltidsersättning och vatten. Men sen kommer verkligheten, tröttheten och suget. Också unnar man sig en kall dricka, fan.

När jag är färdig med min viktnedgång och väger 83 kg så ska jag slå till och tatuera mig, har velat göra det nu i så många år!


Molly

Kommentarer


Kommentera inlägget här: