finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

speedhelg

Kategori: Dagbok

Vilken HELG! Den har gått i rekordfart och det är tur att jag har mycket mer ork nu när jag blivit smalare, och att solen också hjälper till med energi annars hade jag aldrig pallat. Har hunnit med klädshopping, köpa fåtöljer, hämta TV, passa hund, melodifestival, sortera ut grejer jag inte behöver här hemma, borra upp TV, sälja min soffa, hälsa på valpar och handla. Nu är jag helt snurrig i bollen och vill bara dyka ner i sängen. Hur ska jag orka en ny vecka? Men det känns mycket öppnare här hemma när soffan är borta, det är skönt och befriande.

Före med soffhelvetet, trångt

 

Efter med pimsefåtöljerna och TVn, ska fixa sladdarna.
Man kan dra ut fåtöljerna när man ska titta på TV, annars står dom ju bra mot väggen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: