finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

rockring

Kategori: Dagbok

Freeedaaaaaaaaag och LÖNING, känns jävligt gött!! Veckan har gått supersnabbt, och jag har försökt vara så duktig jag kan. Idag jobbade jag bara 3 timmar och sen stack jag och köpte en rockring som väger 1,2 kg. Man måste börja försiktigt 1-3 min första veckan och sedan öka på tiden. Man får nog rejäl träningsvärk i början, men det ska bli skoj att se om det blir någon skillnad efter kanske 2 månader? Provade precis rocka typ 2 minuter men det var inte så lätt att hålla den i fart, tappade den ofta, men jag lär väl mig tekniken med tiden.
Ikväll ska jag tönta loss här hemma, har köpt dyr choklad och ska gotta alldeles ensam framför Let's Dance finalen på TV.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: