finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

yahoo

Kategori: Dagbok

Idag gick skitbra, blev överöst av komplimanger och beundran över min nya vikt, möttes av mycket fin respons! Har nog aldrig fått så mycket komplimanger på en dag, känns skitbra =) Kände mig snygg och normal, även om jag kanske inte är helt 100 nöjd än. Trotts att jag har typ 10 kg kvar så känns det grymt och den sista vikten får ta den tid det tar. Jag går ju neråt fortfarande i lugn takt. Är väldigt nöjd med min "debut dag"!!

Nu firar jag med smörgåstårta och trotts att jag knappt kan hålla ögonen uppe så vill jag inte slösa bort resten av min söndag. Får lägga mig tidigt ikväll istället. Månd-onsd blir långa dagar men tord fred är det bara halvdag =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: