finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

a girl's best friend

Kategori: Dagbok

Nu är jag hemma helt slut efter en lång shoppingtur! Lyckoruset börjar övergå till en dunkande huvudvärk. Det blev ett träningslinne, ett par stuprörsjeans, en skjorta, ett par sommarbyxor, en body och två toppar. Massa folk ute idag eftersom det är lönehelg. Blev positivt överraskad att jag nu är såpass "smal" att jag kan hitta plagg som passar nästan var som helst. Bara att välja den största XL/L 42/44. Och på H&M fick jag tillåmed välja en storlek mindre jeans för dom var för breda i midjan. Allt som behövs nu är en härlig solbränna så är jag redo för semester!
Nu ska jag laga lite mumsig middag och sen luta mig tillbaka med vampire diaries (ser om serien igen).


Rödrutig skjorta Gina Tricot, marinblå byxor H&M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: