finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

bio

Kategori: Dagbok

Hade en riktigt najs dag igår. Efter tvätt och handling så drog jag på bio och såg Fast and the furious 5 som var riktigt bra! Sen blev det plankstek på en restaurang och kvällen toppades med ett spännande eurovision song contest! Även om det blev lite godis och läsk under kvällen så kändes det sjukt skönt att koppla bort allt och bara ha kul för en gångs skull. Prata och umgås och slappna av.
Kanske jag börjar se i syne, men jag tycker redan (efter bara en vecka) att kroppen börjar forma till sig lite av träningen. Jag tycker iaf det känns som att den här typen av träning borde ge resultat på några månader! Tyvärr jobbar jag sent imorgon och hinner inte till träningen =( Men onsdag och fredag är spikade såklart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: