finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

dead meat

Kategori: Dagbok

Ja efter 9-16.30 jobb och hem en runda och rasta hundar och byta om, så bar det av mot kickboxningen. Vart nära på att vända på parkeringen och banga ur! Men jag hade bestämt mig och in gled jag och fick mig en rejält stenhård träningstimme! Blev helt genomsvettig, röd som en tomat och genomdöd. Vi körde mest ben idag vilket innebar typ tusenmiljoner sparkar. Jag är enormt otränad men där var några andra tjejer som också va nya och svaga. Pinsamt att man inte ens kan göra en armhävning. Jag kommer nog kvida mig igenom helgen med ömma muskler, garanterat!! Jaja poängen är ju att jag ska förbränna fett som en tok och bygga muskler. Men det där med teknik och uthållighet är fan inte min grej! Förhoppningsvis blir jag lite bättre med tiden innan dom sparkar ut mig med huvet före ;)


Coola Bea som tränar thaiboxning http://beich.blogg.se/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: