finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

inget passar

Kategori: Dagbok

Har provat lite outfits ikväll eftersom jag ska bort imorgon och vill känna mig fin. Inser att jag typ inte har något som passar alls. Allt sitter som en stor jävla säck med potatis, det ser riktigt löjligt stort ut. Känner att jag måste shoppa snart. Inte för att jag har några pengar till det men, förhoppningsvis blir det en slant över till kläder på skatteåterbäringen. Köpte ett par jeans på tradera som passar men känner mig inte helt bekväm med så lågt skuren midja. Min sista övervikt sitter på mage och lår, och då känner man sig lite opropotionerlig lixom. Om jag skulle tappa 10 kg bara på dom 2 ställena så skulle det vara perfekt, men tyvärr kan man inte bestämma var fettet bränns från. Jag blir smalare och smalare men jag måste träna mig till en snygg kropp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: