finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

it's good for you

Kategori: Dagbok

15 veckor till bröllopet. Har precis varit och handlat, försökte köpa så nyttiga saker som möjligt. Får se om jag lyckas göra en god sallad, har aldrig gjort det förut! Ska prova mig fram vad jag kan äta som jag både håller mig mätt på och går ner i vikt av. Havregrynsgröt, sallad, kyckling osv.  Håller på att tvätta nu, ska hälsa på pappa om en stund innan han åker på semester. Har en lång hård vecka framför mig och jag ska försöka få in lite motion där också. Borde städa, diska, bada hundar, färga håret och söka jobb men jag vet inte om jag orkar ikväll.

Kommentarer

  • erica säger:

    gillar du fisk? isåfall är ju särskilt vit fisk asnyttig och även räkor är ju bra grejer :)

    2011-05-01 | 19:25:55
  • finaldecision säger:

    ja jag gillar skaldjur och fisk, tack för tipset =)

    2011-05-01 | 21:55:46

Kommentera inlägget här: