finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

kom igeeeeeeen

Kategori: Dagbok

Seriöst 7 kg kvar till BMI 25 och känna att jag inte är överviktig längre! Det kan ju gå jättesnabbt (och jättelångsamt) om jag har lite medvind. Varje helg sitter jag verkligen och funderar länge på veckans måltider och förbereder mig för att INTE stå i en situation där jag känner mig svag och väljer socker, men visst händer det ändå.

Men först är målet att komma under 90 kg, mitt tredje delmål måste brytas!
Delmål 1 tog 9 veckor att nå (-12 kg).
Delmål 2 tog 5 veckor (-5 kg).
Och delmål 3 (-5 kg) är nu uppe i 9 veckor and counting...

KOM IGEN FÖR HELVETE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: