finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

ljudbok

Kategori: Dagbok

Dagen går skitsnabbt när man har en ljudbok i öronen under jobb. Efter att vampire diaries säsong 2 precis avslutats så är törsten för vappar gigantisk, så jag började lyssna om på böckerna som faktiskt är väldigt olik serien. Dödsälskar badboys!

Imorgon är det dags för träning, längtar faktiskt efter att känna hjärtat pumpa och svetten rinna. Då känner man att man lever! Saknade träningen igår när jag inte kunde gå pga jobb, och kände hur jag önskade att jag hade haft möjlighet att gå för att känna den energin man får efter! Känns jättebra att jag tycker det är såpass kul att jag längtar dit, precis så ska det vara!


Paul Wesley

Kommentarer


Kommentera inlägget här: