finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

lonely

Kategori: Dagbok

Veckan har gått jättesnabbt och är snart över tack vare mina ljudböcker under jobb. När jag bor ensam + jobbar ensam + äter lunch ensam i bilen och aldrig riktigt träffat några människor så går jag bara runt i nån skum drömvärld med ljudböckerna i öronen som en zombie. Snacka om asocialt! Tur jag har kickboxningen så att jag träffar något folk. Men på lördag blir det trevligt då får jag komma hemifrån och träffa massa trevligt folk, så det ser jag fram emot. Sen är det sista veckan innan semester =) Och jag bara måste komma under 90 innan dess känner jag, psykiskt. Jag har kämpat som en gris denna veckan med både träning och mat, men så fort jag tränar går jag upp det jag "bantat" ner...


Natalia Vodianova

Kommentarer


Kommentera inlägget här: