finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 23

Kategori: Dagbok

Veckan började med en hård inställning men efter hand som vikten gick UPP trotts träning efter träning så dalade motivationen. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Känner mig jävligt vilse med vikten nu. Jag vill ju att det ska gå snabbt neråt men istället går det snabbt uppåt...? Jag mår bättre och känner mig starkare av träningen, men jag behöver också gå ner i vikt!

Lördag 7/5:
frukost fullkornsbröd, lunch choklad, middag kycklinglår med potatiskulor och exotisk sås

Söndag:
frukost fullkornsbröd, lunch naturgodis, middag soppa

Måndag:
frukost mealbar, lunch soppa, middag fläskpannkaka med sylt

Tisdag:
frukost mealbar , lunch äpple + cola, middag fläskpannkaka med sylt, kvällsmat A-fil

Onsdag:
frukost frallor och redbull, mellanmål päron, middag thai chicken green curry med ris

Torsdag:
frukost mealbar, lunch frallor + kanelbulle, middag thai chicken green curry med ris, fika choklad

Fredag:
frukost mealbar, lunch frallor + choklad, mellanmål redbull, middag A-fil och mealbar

Dagens vikt:
91,6

Minus från förra veckan +0,8 kg

Kvar till delmål 3: 1,6 kg



Heidi Mount

Kommentarer


Kommentera inlägget här: