finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

upp i sadeln

Kategori: Dagbok

Har haft en riktigt lugn och härlig söndag hemma, städat och lagat jättegod middag. Ny vecka imorgon och nya krafttag! Denna veckan gör jag ett löfte till mig själv: ingen läsk och inget godis! Total nolltolerans, också ska jag försöka spendera så lite pengar som möjligt. Ska ha semester om 2 ½ vecka och vill spara pengar tills dess. Jag har valt att inte ta ut så mycket semesterdagar denna sommar eftersom jag bara är timanställd vilket ju innebär att jag har obetald semester! Så jag har tagit ut några dagar i juni och några dagar i juli bara. Så i juni har jag ledigt 11 dagar i rad, varav 4-5 dagar kommer spenderas i norrköping hos en vän med massa skoj. Fy vad seg jag blev av att sitta still halva dagen....om jag pallar ska jag färga mitt hår svart ikväll!


Michelle Rodriguez & Vin Diesel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: